Monday, June 27, 2011

First Post, First Impression, Introduksi Aku

Assalamualaikum..


pergghh, lom pape dah gugup..okay okay, ni output aku yang pertama..


terlupa bila last tengok majlis kahwin
aku pun tak lahir lahir terus besar gedabak..sama jer macam korang semua..ade busuk wanginye dalam hidup aku..


sebabkan jaoh giler rasenye tertinggal dari insan insan lain yang dapat fully keadilan atas dunia ni, aku sewa satu lot untuk tepek idea idea dan pandangan telus mulus aku, dari yg bosar baby kuman punye citer sampai larh yang segodang godangnyo..


yang nak maki boleh maki, yang nak follow the flow boleh follow..




aku tulis, aku jajah..
bahasa aku bahasa penjenayah..


mungkin aku kurang ajar, tapi korang bacalah sambil belajar


percayalah bila aku mintak pandangan, aku tak pernah maksudkan..


jahat hari ni!! esok lahir lagi boleh upgrade ; cume upgrade lebih jahat atau belajar alip ba ta..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...